PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Liitumine ebaõnnestus!

Pressiteade: Uus Honda Civic luukpära

Lisatud 28.09.2016

1. Täiesti uue Civicu tutvustus

Civic on Euroopas Honda põhimudel ning see on alati olnud kogu piirkonnas kaubamärgi tugeva müügi- ja tootmistraditsioonide keskpunkt. Paljude Euroopa klientide jaoks on Civic Honda kaubamärgi sünonüümiks ning arendusmeeskond seadiski eesmärgiks Civicu täieliku dünaamilise noorenduskuuri. Selline eesmärk eeldas uutmoodi mõtlemist ja lähenemist kereehitusele, sõiduki aerodünaamikale ja šassii disainile.
Tuginedes oma 40-aastasele ajaloole, jääb auto truuks algsele Civicu kontseptsioonile „auto inimestele, auto maailmale”. Siin ühinevad väljapaistev disain, sportlik stiil ja mitmekülgne praktilisus ning keskendumine rahuldust pakkuvale sõidudünaamikale.

Silmapaistev välisdisain
Sihikindel siluett annab kindlalt edasi Civicu sportlikku loomust. Uus Civic on oma eelkäijatest laiem, pikem ja madalam. Sellel on lühikesed ülendid ja tugevad jooned, mis annavad aimu ülitõhusatest aerodünaamilistest omadustest. Terav ja kindel ilme, esile tõstetud rattakoopad ning viimistletud esi- ja tagaõhuavad viitavad samuti Civicu sportlikule loomusele.

Täiesti uus platvorm
Uhiuus Civic täidab juba algusest peale kiiruse ja rahuldust pakkuva dünaamika lubadust. Kerge ja väga jäik kere on innovaatilise inseneri- ja ehitustöö tulemus ning sobitub täiuslikult madalama gravitatsioonikeskme ja uue keeruka vedrustussüsteemiga, pakkudes haaravat ja mõnusat sõidukogemust.
Viimistletud salong ning järgmise põlvkonna info- ja meelelahutussüsteem

Täiesti uues salongis on lihtne ja korrastatud kujundus, uued tehnoloogiad, erakordne viimistlus ja tipptasemel materjalid. Juhiiste asub madalamal, tagades juhile parema autotunnetuse. Honda info- ja meelelahutussüsteemi Connect 2 teine põlvkond sisaldab Apple CarPlay ja Android Auto süsteeme.

Tuliuus VTEC TURBO bensiinimootor
Tuliuus Civic esitleb esmakordselt kahte täiesti uut VTEC TURBO bensiinimootorit, mille eesmärk on pakkuda eriti võimsat, haaravat ja tõhusat sõidukogemust.

Standardvarustusse kuuluv Honda Sensing
Kuna kõigil seeria autodel on Honda Sensing ohutustehnoloogiate ja juhiabisüsteemide komplekt, kuulub auto oma klassi turvalisemate hulka.

2. Sportlik, värske ja väljapaistev välisilme

Uue Civicu luukpäramudeli sile ja voolav siluett kõneleb Honda disaini värskest ja silmapaistvast suunast, mis keskendub tugeva ja sportliku loomuse näitamisele. Teravatele joontele lisandub keskklassi autode seas kõige põhjalikum aerodünaamika pakett, mille hulka kuulub ka täielik põhjapaneel. 
Sportlik välimus algab madalate ja laiade mõõtmetega, mis tähendab, et auto hõlmab suurema pinna. Luukpära on 30 mm laiem ja 130 mm pikem kui eelmise põlvkonna 5-ukseline Civic. Auto on oma eelkäijast 20 mm madalam, mis tähendab voolujoonelisemat katusejoont. Suuremad mõõtmed kinnitavad veel kord ainulaadset disaini ja sportlikku stiili, pakkudes samal ajal rahuldavamat dünaamikat ja suurenenud ruumikust.
Uued, suuremad ja laiemad rattad ning rehvid annavad kindla tunnetuse teel. Pikk teljevahe, lühikesed ülendid ja maitsekas salong lisavad liikuvust ka välisilmele.
Sportlikud ja elegantsed disainielemendid, nagu lühike esiülend koos väljapaistvate õhuavadega, rõhutavad sportlikku ja sihikindlat olemust. Tulemuseks on terav ja julge kaasaegne tõlgendus Honda pere tuntuimast liikmest, hõlmates ka Hondale iseloomulikke kobaresitulesid.
Sõltuvalt mudelist on õhukesed, tipptehnoloogilised kobaresituled varustatud kas kirgaste LED-esitulede või halogeenpirnidega. Kõigil mudelitel on LED-päevatuled, mis valgustavad kobartulede välimist äärt hokikepi kujuliselt.
Stiilselt voogavad kerejooned jätkuvad auto esi- ja tagaukse käepidemeid eraldaval küljejoonel ning kulmineeruvad iseloomulikes C-kujulistes LED-tagatuledes.
Tagumise põrkeraua teravad jooned ja viimistletud õhuavad panevad dramaatilisele ja sportlikule ilmele täiusliku punkti.
Lõplik mulje on muljetavaldav -  elegantne dünaamika koos modernse välisdisainiga.

3. Uus, nullist välja töötatud platvorm loodi haarava ja dünaamilise sõidukogemuse pakkumiseks

Mõistes, et tuliuue Civicu üleilmse turu sihtrühma klientidel on ülikõrged kvaliteedistandardid ning nõuded viimistlusele ja dünaamilisele võimekusele, sai Civicu arendusmeeskonnast Honda seni suurim üksikmudeli arendusprogramm.
Eesmärgiks oli taastada Civicu olemus autona, millel on äratuntav sportlik sõiduloomus. Platvormi arenduse esimestest faasidest alates viis inseneride meeskond läbi võrdlusuuringuid maailma parimate keskklassi autode, sh juhtivate kaubamärkide sõidukite seas. Hindamisprotsessi tulemusena selgitati välja uue Civicu sõidu, juhitavuse, kontrollitavuse, müra ja vibratsiooni ning salongi kvaliteedi ja üldise viimistlusega seonduvad eesmärgid.
Ambitsioonikast arenduskavast hoolimata vastab uus Civic endiselt mõttele „auto inimestele, auto maailmale” ning on hinna, kütusekulu ja tootmise poolest siiski soodne keskklassi auto. Selline arendusprotsess eeldas uutmoodi mõtlemist ja lähenemist kereehitusele, sõiduki aerodünaamikale, jõuseadmele ja šassii disainile. 

Täiustatud uus kandevkere platvorm
Uue platvormi disain, materjalivalik, ehitusprotsess ja innovaatiline tootmistehnoloogia on kõik olulised komponendid, millega luuakse kergem ja oluliselt jäigem struktuur. See on eelmise põlvkonna Civicust 16 kg võrra kergem, pakkudes samas 52% suuremat väändejäikust.
Olulisemate platvormi disainiomaduste hulgas on esi- ja tagavaheseinad, mis ümbritsevad ringjalt kogu salongi. Põhjale lisab jäikust vähetundlik esipõranda struktuur, sh ristvõrestik mootoriruumi ees ning A- ja B-piilarite all.
Uuenduslikult on lähenetud ka kere kokkupanemise protsessile, kus kasutatakse innovaatilist ja ülitõhusat ühendamistehnikat. Kõigepealt monteeritakse kogu siseraam, seejärel välisraam ning viimaks liitekohad. See on vastupidine traditsioonilisele kere raami monteerimisele, kus esmalt pannakse kokku välisraam ning seejärel siseraam ja liitekohad. Uus tootmistehnoloogia suurendab märkimisväärselt kere üldjäikust.
Kandevkere kriitilistes kohtades on tavalise 40 ja 45 mm vahele jääva sammuvahega keevituse asemel kasutatud 20 mm sammuvahega punktkeevitust, suurendades seega kere jäikust ja vastupidavust.
Eelmise põlvkonna Civicuga võrreldes suurendasid need disaini-, ehitus- ja toomisuuendused kere üldist paindejäikust 19% ja väändejäikust 23% võrra. See pakub omakorda rohkem võimalusi tasakaalustada omavahel vedrustust, suurepärast sõidukogemust ja juhitavust.

Ennenägematult kiire ja dünaamiline Civic
Täiustatud platvorm tähendab optimaalset alust oluliselt paremale šassii dünaamikale. Disainimeeskond võttis endale ülesandeks klassi parima juhitavuse ja sõidumugavuse saavutamise.
Täiesti uus vedrustus, madalam gravitatsioonikese ja oluliselt jäigem kere annavad viimase põlvkonna Civicule lummavad sõiduomadused. Põhjaliku arenduse ja suurenenud vastupidavusele keskendunud tehnikate ja tehnoloogiate tulemuseks on eeskujulik sõidumugavus.
Civicu kütusepaak on leidnud uue asukoha ja auto põrand asub eelmise mudeliga võrreldes madalamal. Šassii ja vedrustuse täiustused tõid uue mudeli gravitatsioonikeskme 14 mm madalamale, asetades juhi istekoha teele lähemale ja luues nii sportlikuma tunde.
Ees tagab MacPherson tüüpi vedrustus kõrge külgjäikuse ning optimaalse sõidumugavuse tarbeks madala pikijäikuse.
Tagavedrustuses on kasutusel uus multi-link süsteem koos jäiga abiraamiga, mis tagavad sirgjoonelisel sõidul kõrge stabiilsuse ja suurepärase juhitavuse.
Suurt tähelepanu on pööratud vedrustuse asetusele, et tagada optimaalne jäikus vähendamata seejuures vedrustuse suutlikkust. Nii esi- kui ka tagavedrustuses on kasutusel vedeliktäidisega puksid, mis tagavad suurepärase isolatsiooni šassii vibratsiooni vabaks muutmisel. Lisaks on eesmine ja tagumine abiraam paigutatud spetsiaalselt nõnda, et kurvides tekkivad jõud kanduvad vahetumalt läbi vedrustuse abiraamidele.

4. Täiesti uued 1,0-liitrised ja 1,5-liitrised VTEC TURBO bensiinimootorid tagavad dünaamilise jõudluse ja oma klassi juhtiva võimsuse

Uus Civic luukpära on esimene mudel Euroopas, millel kasutatakse Honda 1,0-liitrist kolmesilindrilist ja 1,5-liitrist neljasilindrilist turbolaaduriga bensiinimootorit. Honda ehitusajalukku kuuluvad mõned autotööstuse hinnatumad ja võimsamad mootorid ning uued VTEC TURBO mootorid on loodud eelkõige uue Civicu kirglikku ja sportlikku loomust iseloomustava dünaamilise soorituse pakkumiseks. Siiski on need mootorid oma klassis tõhusad ka kütuse kokkuhoiu ja efektiivsuse poolest. Mõlemaid mootoreid hakatakse pakkuma kas koos uue kuuekäigulise manuaalkäigukastiga või CVT automaatkäigukastiga.
Kolmesilindriline 1,0-liitrine VTEC TURBO bensiinimootor parandab oluliselt igapäevast sõidukogemust tänu suuremale pöördemomendile mootori väiksematel ja keskmistel pööretel. Maksimaalne pöördemoment kuuekäigulise manuaalkäigukastiga on 200 Nm (pööretel 2250 p/min) ja CVT puhul 180 Nm (pööretel 1700–4500 p/min). Maksimaalne võimsus on pööretel 5500 p/min 129 hj (95 kW).
Suurem neljasilindriline 1,5-liitrine VTEC TURBO bensiinimootor on varasema Civicu 1,8-liitrise VTEC mootoriga võrreldes oluliselt suurema võimsuse ja pöördemomendiga. Maksimaalne võimsus on pööretel 5500 p/min (CVT puhul 6000 p/min) 182 hj (134 kW). Kuuekäigulise manuaalkäigukastiga saavutatakse maksimaalne pöördemoment 240 Nm pööretel 1900–5500 p/min. CVT korral saavutatakse maksimaalne pöördemoment 220 Nm pööretel 1700–6000 p/min.

5. Oma klassi parim salong, tõhusam kasutatavus

Uus praktiline Civic hoiab mudeli mainet jätkuvalt kõrgel, pakkudes oma klassis konkurentsitult parimat salongi ja pakiruumi. Kvaliteetsed materjalid, lihtne ent elegantne disainipalett ja uus digitaalne armatuurlaud loovad värskelt ja peenelt mõjuva salongi.

Ruumikam salong
Osaliselt tänu pikemale ja laiemale põhjale ning 30 mm pikemale teljevahele on reisijatel esmaklassilise viimistluse nautimiseks parem nähtavus ja rohkem ruumi.
Eelmise põlvkonna Civicuga võrreldes 35 mm võrra madalamal asuv juhiiste loob turvalisema ja kindlama tunde nii juhile kui ka kõrvalistujale. Kompaktsem armatuurlaua pealispind tähendab, et see asub 65 mm madalamal, pakkudes ette- ja allasuunas paremat nähtavust. Silma vaatenurk tee suhtes kasvab 7,60 kraadini (võrreldes eelmise põlvkonna Civicu 6,56 kraadiga), samas kui (18 mm kitsamad) saledad A-piilarid vähendavad parandavad nähtavust ettesuunas 11,6 protsendi võrra, tagades klassi parima 84,3-kraadise ettesuunas nähtavuse. Kõik see aitab salongis luua avatud ja õhulist tunnet.
Ergonoomiliste esiistmete disain pakub maksimaalset mugavust. Juhiistme 14-osaline reguleeritav reietugi tagab optimaalse istumisasendi. Esiistmetel on 10 mm suurem ette-taha liikumisulatus ja eelmise Civicuga võrreldes 10 mm suurem kõrguse reguleerimise võimalus.
Esiistme õlaruum on suurenenud 10 mm võrra ning esiistmete vahe 15 mm võrra. Tagaistme õlaruum luukpäras on kuni 20 mm, samas kui tagaistmel reisijad saavad nautida ka 95 mm suuremat jalaruumi ja 45 mm enam põlveruumi. Tagaistujate mugavust suurendab ka kohandatav istmepadi ning sisenemine ja väljumine on kõigi reisijate jaoks nüüd mugavam kui kunagi varem.
Suur, avanev panoraam-klaaskatus (saadaval kõrgema taseme mudelitel) suurendab avarat ja õdusat tunnet veelgi.

Oma klassi mahukaim ja mitmekülgseim pakiruum
Pakiruum on endiselt klassi parim nii mahu (478 l) kui ka juurdepääsu lihtsuse ja mitmekülgsuse poolest. Tagumised istmed on 60 : 40 suhtega kokkuklapitavad, madal lävepakk ja lai pakiruumi ava (1120 mm) sobituvad pakiruumi lameda põrandaga ning muudavad raskete, laiade ja pikkade esemete laadimise lihtsaks. Peidetud põrandasisene panipaik pakub lisaruumi (puudub sportmudelitel).

Kõrgklassi sisedisain ja kvaliteet
Täiesti uus sisekujundus on keskklassi autode seas mugavaim ja elegantseim ning annab uuele Civicule läbinisti modernse, elegantse ja lihtsa ilme, mis täiendab suurepäraselt jõulisema viimistlusega välisilmet. See on saavutatud tänu horisontaaljoontele, mis rõhutavad sõiduki laius- ja pikkustunnetust ning seeläbi ka ruumikust.
Kvaliteetmaterjalidest salongiviimistlus tekitab peene ja esmaklassilise õhkkonna, kuhu kuulub terviklik pehme pinnaga armatuurlaud koos vormitud õmbluste ja kvaliteetmaterjalidest valmistatud istmekattega.

Tehnoloogiakeskuse konsool
Musta viimistlusega keskkonsool järgib tehnoloogiakeskuse disainipaletti.
Käigukangi kõrgusel asuv madalam osa kujutab endast eelkõige isiklike elektroonikaseadmete jaoks loodud kaheosalist hoiusahtlit. Esisahtel on silma all olevate ja käeulatusse jäävate seadmete jaoks ning teatud taseme mudelitel asub seal ka juhtmevaba nutitelefoni laadija. Keskkonsoolis asuv avaus võimaldab juhtmeid ühest sahtlist teise vedada – see muudab juhtmete ühendamise ja seadmete laadimise oluliselt käepärasemaks. LED-valgustus muudab sahtlite kasutamise mugavaks ka ööpimeduses.
Hoiusahtli kohal asub kontrastne hõbedane paneel lihtsate ventilatsiooninuppudega, samas kui pea kohal asuvad LED-tuled aitavad luua luksuslikku õhustikku.
Keskkonsooli kohal asub seitsmetolline Honda Connect 2 puutetundlik värviline ekraan (lisateavet leiate järgmisest lõigust). Lisaks info- ja meelelahutussüsteemile ja kliimakontrollile võimaldab puutetundlik ekraan kõrgema taseme mudelitel kasutada ka tahavaatekaamera funktsiooni.
Juhi ees asub täiesti uus, selge ja intuitiivselt kasutatav armatuurlaud. Uus seitsmetolline värviline TFT-LCD juhi infoliidese (DII) ekraan võtab enda alla suurema osa uue ümberseadistatud armatuurlaua keskmest. Sealt ei puudu ka suur digitaalne tahhomeeter ja spidomeetri näit. DII ekraanile on integreeritud suur ala, kus juht saab valida erinevate info- ja meelelahutuskuvade vahel, sh navigatsioonisüsteem, sõnumi ja e-posti teksti ekraan (koos häälkäskluse võimalusega), audioteave, nutitelefoni kontaktid, sõidu marsruudi teave ja nutikas sõiduki hooldusteave.
TFT-LCD ekraani avakuva servas on jahutusvedeliku temperatuuri ja kütusetaseme näidikud. Kõik ekraanid on kõrge kontrastsusega, kergesti loetavad ja kaasaegse kirjavormiga. Juhi autosse sisenemisel valgustub armatuurlaud järk-järgult, et luua elegantne ja soojalt tervitav olustik.
DII ekraanil kuvatava info sorteerimiseks on rooli vasakul kodaral pöidlaga kasutatavad juhtnupud. See annab juhile võimaluse sirvida DII valikuid ja kohandada sätteid, teha tähestikupõhiseid otsinguid (näiteks kontaktide või muusikapalade seas), ning valida eelisteavet, mida armatuurlaua DII ekraanil kuvada. Vasakul kodaral on ka integreeritud Bluetooth®3 HandsFreeLink® telefoni juhtnupud. Kuna pöidlaga kasutatavad juhtnupud ja DII ekraan asuvad juhi vaateväljas, püsib juhti tähelepanu kindlalt teel.

6. Järgmise põlvkonna Honda Connect 2 toob kaasa võimsama ja intuitiivsema info- ja meelelahutussüsteemi 

Uus Civic on saadaval koos teise põlvkonna Honda Connect 2 info- ja meelelahutussüsteemiga, mis pakub võimsamat intuitiivset kasutajakogemust ja täielikku nutitelefoni ühenduvust Apple CarPlay® ja Android Auto kaudu.
Ühilduvus Apple CarPlayga tähendab, et Honda Connect 2 võimaldab nüüd sõitmist kogeda koos iPhone'i funktsionaalsusega, kuna kasutajaliides on kättesaadav Civicu uue sisseehitatud ekraani kaudu. Juht saab vaadata kaarti, helistada, saata ja vastu võtta sõnumeid ning kuulata muusikat, kasutades puutetundlikku ekraani või häälkäskluste vahendusel Apple'i Siri funktsiooni. CarPlay toetatud rakenduste seas on ka telefon, sõnumid, kaardid, muusika ning muu täpsustatud ja sobiv kolmanda poole tarkvara. CarPlay sobib iOS 8.4 ja iPhone 5 või nendest uuemate operatsioonisüsteemidega.
Android Auto eesmärk on pakkuda juhile lihtsat ja intuitiivset Androidi nutitelefonide kasutamise võimalust läbi nii puutetundliku kui ka häälkäskluse liidese, vähendades nõnda tähelepanu hajumise ohtu. Android Auto sobib Android 5.0 või uuema süsteemiga. Toetatud rakendused on Google Maps, Google Now, sõnumite saatmine, muusika ja mitmed teised populaarsed rakendused (sõltuvalt regioonist).
Honda Connect 2 saab täiendada Garmini satelliitnavigatsioonisüsteemiga, milles on eellaaditud kaardid, ristmike fotovaated, sõidurea valiku juhised, reaalajas liiklusteave, hoonete ja maastiku 3D-vaated ning Eco Routing. Ainult Honda pakub viie aasta jooksul tasuta kaardiuuendusi.
Audiosüsteemi seaded sõltuvad mudeli tasemest, valikus on 160W nelja kõlariga süsteem, 180W kaheksa kõlariga süsteem ning 11 kõlariga tipptasemel lahendus (465W).

7. Kogu seeria standardvarustusse kuuluv Honda SENSING muudab Civicu oma klassi üheks kõige turvalisemaks autoks

Uhiuus Civic annab turvalisuse vallas eeskuju kogu autotööstusele. Arendusmeeskonna edu klassi parima kerejäikuse ja -tugevuse loomisel koos igakülgsete aktiivohutuse tehnoloogiatega annab lootust, et uus Civic saab järgmistel Euro NCAP katsetel parimad tulemused.
Lähtudes Honda „igaühe ohutuse” filosoofiast on sama passiiv- ja aktiivohutussüsteem mudeli tasemest sõltumata olemas kõigil uutel Civicutel.
Honda SENSING aktiivohutus- ja sõiduabitehnoloogiate komplekt on kogu Civicu seeria ulatuses ühesugune. Honda SENSING on oma klassis üks täielikumaid ohutustehnoloogiate komplekte. See kombineerib radarilt, kaameralt ja arvukatelt kõrgtehnoloogilistelt anduritelt saadud teavet, hoiatades ja aidates juhti võimalikes ohuolukordades.

Honda SENSING aktiivohutuse tehnoloogiate komplekt hõlmab järgnevat.

  • Kokkupõrget leevendav pidurisüsteem (CMBS) aitab autol peatuda, kui süsteem teeb kindlaks, et kokkupõrge eesseisva sõidukiga on vältimatu.
  • Otsekokkupõrke hoiatus (FCW) skanneerib eesolevat teed, et hoiatada juhti võimaliku kokkupõrke eest, kasutades seejuures audiovisuaalseid signaale, et juht saaks kokkupõrke vältimiseks tegutseda.
  • Sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus (LDW) tunnetab ära, kui auto kaldub oma sõidurajalt kõrvale suunatuld kasutamata.
  • Teelt lahkumise hoiatus (RDM) kasutab tuuleklaasile kinnitatud kaamera andmeid, et teha kindlaks, kas auto kaldub teelt välja. Elektriline roolisüsteem (EPS) tagab auto sõidureas püsimise ning võib teatud olukordades rakendada ka pidureid.
  • Sõiduraja hoidmise abisüsteem (LKAS) tajub teekattemärgiseid ja kohandab roolimist nõnda, et auto püsiks oma sõiduraja keskel valgete joonte vahel.
  • Adaptiivne püsikiirushoidja (ACC) lubab juhil määrata sobiva kiiruse ja pikivahe eessõitjaga.
  • Liiklusmärkide tuvastussüsteem (TSR) märkab ja loeb automaatselt liiklusmärke ning kuvab need auto armatuurlaual.
  • Intelligentne kiirusabi (ISA) kombineerib juhi määratud kiirusepiirangu TSR-iga, kohandades sõiduki kiiruse automaatselt viimasel liiklusmärgil näidatud kiirusele vastavaks.
  • Maailmas ainulaadne nutikas adaptiivne püsikiirushoidja (i-ACC) ennetab ja reageerib automaatselt sõidukitele, mis suure tõenäosusega tulevad mitmerealistel teedel vahele.

Lisaks on uutel Civicutel järgmised ohutustehnoloogiad.

  • Pimeala teabe funktsioon kasutab radartehnoloogiat, tuvastades automaatselt juhi pimealas paiknevad sõidukid
  • Ristuva liikluse jälgija kasutab tagurdamisel tagaosa radarandureid, et juhti lähenevate sõidukite eest hoiatada.
  • Mitmevaateline tagurduskaamera tagab juhile tagurdamisel täieliku nähtavuse ja kindlustunde – tavaline 130-kraadine vaade, lai 180-kraadine vaade ja ülalt-alla vaade.

Standardvarustusse kuuluvad ka veojõu kontrolliga stabiilsuskontrollsüsteem (VSA®), mis tagab parema kontrolli kiirendamisel, pidurdamisel ja pööramisel, ning rehvi tühjenemise hoiatussüsteem (TPMS).

8. Honda Ühendkuningriigi tehas (HUM) – uue Civic luukpära üleilmne tootmiskeskus

Civicu 10. põlvkond sündis tänu Honda seni suurimale ühe mudeli jaoks loodud üleilmsele arendusprogrammile. Auto on loodud Euroopa standardite ja ootuste ületamiseks, vastates seega kõigi maailma regioonide nõuetele, kus Civicut müüma hakatakse.
Civic on Honda jaoks Euroopas oluline mudel ning ettevõtte pikaajalise tugeva müügi ja tootmisajaloo peamine vedaja. Paljude Euroopa klientide jaoks on just Civic Honda sünonüüm. Uhiuus Civic luukpära jätkab seda traditsiooni ning mängib peamist rolli Honda mahueesmärkide täitmisel oma Euroopa äritegevuses.
Honda Euroopa tehasest ehk Honda Ühendkuningriigi tehasest (HUM) saab 10. põlvkonna Civic luukpära üleilmne tootmiskeskus. Honda on kinnitanud 200 miljoni naela suuruse investeeringu uutesse tootmistehnoloogiatesse ja -protsessidesse, et valmistuda uueks mudeliks, mida hakatakse eksportima kõikjale maailmas, sh USA-sse. Investeering on osa Honda Euroopa tehasega seonduvast üleilmsete operatsioonide pikemast perspektiivist.
HUM valmistas esimese mootori 1989. ja esimese auto 1992 aastal. Nüüd koosneb see kahest autotehasest ja mootorite tootmishoonest. Tehase ülejäänud pinnal on sihtotstarbeline katsetusrada, dünaamilised ja staatilised katsekeskused ning administratsioon ja müügikeskus.

9. Tehnilised andmed

Mootor

 

1,5-liitrine VTEC TURBO
Neljasilindriline bensiinimootor

1,0-liitrine VTEC TURBO
Kolmesilindriline bensiinimootor

  6MT CVT 6MT CVT
Tüüp 4 klappi silindri kohta 4 klappi silindri kohta
Võimsus

182 hj (134 kW)
pööretel 5500 p/min

182 hj (134 kW)
pööretel 6000 p/min

129 hj (95 kW) pööretel 5500 p/min
Pöördemoment 240 Nm pööretel
1900–5000 p/min
220 Nm pööretel
1700–5500 p/min
200 Nm pööretel
2250 p/min
180 Nm pööretel
1700–4500 p/min

 

Käigukast

  1,5-liitrine VTEC TURBO (bensiinimootor) 1,0-liitrine VTEC TURBO (bensiinimootor)
Manuaalne 6 käiku 6 käiku
CVT Varieeruv 7 simuleeritud käiguga Varieeruv 7 simuleeritud käiguga

 

Vedrustus ja amortisatsioon

Ees MacPherson tüüpi
Taga

Multi-link vedrustus
Adaptiivsed vedrustuse seaded (teatud mudelitel)

 

Mõõtmed (mm)

Välised (mm)  
Üldpikkus 4495
Üldlaius 1800
Üldkõrgus 1420
Teljevahe 2700

 

Mahud (liitrites)

  5 uksega luukpära
Pakiruum 478 (istmed üleval)