PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Liitumine ebaõnnestus!

Pressiteade: 2017. aasta Genfi autonäitus

Lisatud 17.03.2017

Honda tulevikukujutlus Electric Vision – 2025. aastaks on kaks kolmandikku Euroopas müüdavatest autodest varustatud elektriliste jõuülekannetega 

  • Honda Motor Europe tegi teatavaks oma tulevikuvisiooni „Electric Vision“
  • 2025. aastaks moodustavad hübriidsõidukid, pistikhübriidid, aku- ja kütuseelemendiga elektrisõidukid kaks kolmandikku Honda Euroopas müüdavatest sõidukitest
  • Esimene kahe mootoriga hübriidsüsteemi abil töötav sõiduk tuuakse Euroopas turule 2018. aastal

Honda Motor Europe’i president ja tootmisjuht Katsushi Inoue avalikustas Honda uue „Electric Visioni“ peamised üksikasjad. 2017. aasta Genfi autonäitusel peetud sõnavõtus rõhutas Inoue-san Honda pühendumist Euroopa elektrilisele tulevikule, seades peamiseks eesmärgiks, et 2025. aastaks oleks kahel kolmandikul Euroopas müüdavatest sõidukitest elektrilised jõuseadmed. See teadaanne kinnitab, et Euroopa on Honda üleilmse elektrisõidukite strateegia keskmes. 
Genfis seda strateegiat avalikustades ütles Inoue-san: „Kasutame Honda üleilmseid teadus- ja arendustegevuse vahendeid, et tuua Euroopa kliendi jaoks kiiremini turule kogu täiustatud elektriliste jõuallikate valik.“ 
Esialgu ajendab Hondat keskenduma elektrifitseerimisele Euroopas tema mudelitel kasutatava hübriidtehnoloogia turuletoomine. Esimene uus hübriidmudel, millel on Honda kahe mootoriga hübriidsüsteem, tuleb müügile 2018. aastal. 
Honda toob Euroopa klientide jaoks müügile ka pistikhübriidsõidukid, akutoitega elektrisõidukid ja vesinik-kütuseelemendiga sõidukid. 
Genfis esitleti Honda mudelit Clarity Fuel Cell, mille esimesed sõidukid saabusid Euroopasse eelmise aasta lõpus. Clarity Fuel Cell on maailma kõige täiustatum kütuseelemendiga sõiduk ja selle sõiduulatus on oma klassi parim – 700 km (435 miili)*. 
Clarity Fuel Celli saabumine Euroopasse üleeuroopalise algatuse HyFIVE (Hydrogen For Innovative Vehicles) raames kinnitab Honda pühendumist kütuseelementidel töötavate sõidukite kasutuselevõtu ja elujõulise vesinikutanklate taristu loomise innustamisele piirkonnas. 
Euroopa elektrisõidukite strateegia avalikustati vaid mõni nädal pärast seda, kui Honda kinnitati selle piirkonna kõige kiiremini kasvavaks seeriatootmises olevate autode margiks 2016. aastal. Euroopa Autotootjate Ühenduse (ACEA) kogu aastat hõlmavatest andmetest ilmneb, et 2016. aastal müüdi detsembri lõpuks EL-is ja EFTA riikides kokku 159 126 Honda sõidukit, mida oli 20,8% rohkem võrreldes sama perioodiga 2015. aastal. Honda kasv ületas EL-i sõiduautode turu üldist tulemust, mis sel perioodil suurenes 6,8%.

* Honda ettevõttesisene katsetulemus, mis põhineb uuel Euroopa sõidutsüklil (NEDC).

Honda ideeauto NeuV Euroopa esmaesitlus Genfi autonäitusel

  • Honda elektriline akutoitel töötav ideeauto NeuV tuli Euroopas esmaesitlusele
  • Ainulaadne emotion engine ehk mõtlev mootor õpib juhilt, et teavitada tulevastest toimingutest

Genfis Euroopa esmaesitlusele tulnud Honda NeuV on täiselektriline ideeauto, millel on ainulaadne omamisidee ja tipptasemel emotsioonimootor, mis suudab juhi kohta õppida. NeuV (hääldatakse kui njuu-vii), mis tähendab uut elektrilist linnasõidukit (New Electric Urban Vehicle), on kavandatud kasutama ära asjaolu, et erasõidukid seisavad 96% ajast niisama. 
Täiselektriline ideeauto katsetab majanduslikult kasulikku omamismudelit ettevõtlike klientide jaoks, toimides automaatse sõidujagamisautona siis, kui omanik sõidukit ei kasuta. Sõiduk võtaks kliendid peale ja viiks kohale kohalikesse sihtkohtadesse ning suudaks müüa ka energiat tagasi elektrivõrku suure nõudluse ajal, kui sõiduk seisab tarbetult. Niiviisi muudetakse sõiduki seisakuaeg veelgi tulusamaks. 
NeuV toimib ka läbimõeldud ja abivalmis tehisintellektist abilisena, kasutades emotsioonimootorit HANA (Honda Automated Network Assistant), mis õpib juhilt, tuvastades otsuste tegemiseni viinud emotsioonid. Seejärel saab see rakendada juhi varasemate otsuste põhjal õpitut, et teha uusi valikuid ja soovitusi. 
Täielikult puutepaneeliga liides võimaldab juhil ja kõrvalistujal saada osa NeuV lihtsast ja mugavast kasutuskogemusest. Suurepärast nähtavust sõidukist väljapoole võimaldab lai panoraamesiklaas ja järsult kalduv vööjoon, mis lihtsustab manööverdamist. Sõidukisse sisenemine ja sealt väljumine on tehtud võimalikult lihtsaks, isegi kitsastes parkimiskohtades, sest välja- ja tahapoole avanev täielik külgpaneel tekitab suure avause. 
NeuV-l on kaks istet. Istmete taha jääb pakiruum, kus hoitakse ka viimase vahemaa läbimiseks mõeldud Kick'n’Go elektrilist ideetõukeratast. Ideetõukeratta puhul saadi inspiratsiooni Honda samanimelisest originaaltõukerattast, mis tuli turule 1970. aastatel. Uue kujundusega tõukerattal on eemaldatav aku, mitte kettmehhanism, ning seda saab laadida NeuV pakiruumis oleva pistiku kaudu. Uus Kick’n’Go ideetõukeratas on tunnistus sellest, et Honda hoiab silma peal kõigil taskukohase elektritranspordivahendi aspektidel, mis võiksid rikastada inimeste igapäevaelu. 
Honda esitles hiljuti NeuV-d Las Vegases toimunud tehnoloogiamessil CES 2017 oma sidusliikuvusökosüsteemi (Cooperative Mobility Ecosystem) kontseptsiooni osana, näidates, kuidas tehisintellekt, robotitehnika ja suurandmed võivad viia tuleviku liikuvuskogemuse uuele tasemele ning parandada klientide elukvaliteeti. Honda elektrifitseerimisega seotud uurimised ei lõpe autodega: Honda kavatseb välja arendada elektrifitseeritud ja tõhusaid võimsuslahendusi kõikide oma tootevaldkondade, kaasa arvatud mootorrataste ja elektritööristade jaoks.

Teave Honda tehnoloogia kohta

Honda loob tehnoloogiaid ja tooteid, mis edendavad ettevõtte puhtaid, ohutuid, lõbusaid ja internetipõhiseid tootemargi väärtusi. Kõnealuste jõupingutuste hulka kuuluvad automaatsõidukite, ühenduvuse ja üliväikeste CO2 heitkogustega transpordivahendite vallas tehtavad saavutused. Honda katsetab ka automaatsõidukite täiustatud tehnoloogiaid Jaapanis ja Põhja-Ameerikas ning seab 2020. aasta eesmärgiks üliautomatiseeritud sõidukite kasutuselevõtu. Honda tegutseb samuti selle nimel, et ellu viia oma keskkonna ja ohutusega seotud kujutlust: „et täide viia transpordivahendi pakutavat rõõmu ja vabadust ning saavutada jätkusuutlik ühiskond, kus inimesed saavad elu nautida“.

NeuV emotsioonimootor

HANA emotsioonimootor on tehisintellekti tehnoloogiate kogum, mille töötas välja cocoro SB Corp. See võimaldab masinatel tekitada tehislikult oma isiklikke emotsioone.

Uhiuus Honda Civic Type R kihutas Genfis vaatevälja 

  • Loodud pakkuma kõige mõnusamat sõitu nn kuumpärade (hot hatch) klassis
  • Optimeeritud ja täiustatud 2-liitrine VTEC TURBO mootor, mille võimsus on 320 hj ja pöördemoment 400 Nm
  • Uues Type R-is on veelgi täiustatud Civicu uue luukpära sportlikku dünaamikat, parandades sõiduomadusi
  • Müük algab 2017. aasta suvel
  • See valmistatakse Ühendkuningriigis Swindonis turgudele üle kogu maailma, kaasa arvatud Jaapanisse ja USA-sse

Honda esitles uhiuut Civic Type R-i enne selle mudeli turuletulekut suvel Euroopas. Uus auto tugineb Honda pärandile võimsate luukpärade väljaarendamisel ja kujutab endast klassi parimat dünaamilise puhtuse väljendust. 
Uus Type R, millel on Civicu uue luukpäraga samad põhiomadused, on algusest peale loodud pakkuma kõige mõnusamat sõitu kuumpärade klassis – nii maanteel kui ka võidusõidurajal.

Täiustatud 2-liitrine VTEC TURBO mootor ja kuuekäiguline käsikäigukast

Mitmete auhindadega pärjatud eelmise põlvkonna Type R-i südameks olevat 2-liitrist VTEC TURBOt optimeeriti ja täiustati ning nüüd on selle võimsus 320 hj ja suurim pöördemoment 400 Nm. Gaasipedaali tundlikkus ja juhitavus paranesid tänu optimeeritud mootorijuhtimisseadetele. 
Sujuvat ja täpset kuuekäigulist käsikäigukasti täiustati veelgi käiguvahetuse juhtsüsteemi abil, tagades selle, et ei tehta järeleandmisi Type R-i ning juhi vahelises lähedases ja meeldivas seoses.

Jäigem veermik ja täiustatud vedrustus

Uue Type R-i puhul on võetud Civicu uue luukpära kergem ja jäigem kere ning lisatud tähtsamatesse kohtadesse rohkem liimainet. Eelmise Type R-iga võrreldes on väändejäikus paranenud 38%
Tavalise luukpära eesmist Macphersoni küünalvedrustust täiustati uue geomeetriaga, et vähendada pöördemomendi mõju roolile ja suurendada sportlikku juhitavust. Tagaosas täiustati tavaautol kasutatavat uut sõltumatut hulkhoob-vedrustust ainulaadsete suure jäikusega vedrustusvarraste kasutuselevõtuga.

Täiustatud sõidurežiimid

Tänu sõidurežiimide täiustatud valikule on auto kasutusvõimalused eelmise Type R-iga võrreldes paremad. Lisaks erksale seadistusele „Sport“ ja võidusõidurajale orienteeritud seadistusele „+R“ on olemas uus seadistus „Comfort“. Iga valik kohandab vajadust mööda adaptiivseid amortisaatoreid, roolimisjõudu, käiguvahetuse tunnetust ja auto gaasipedaali tundlikkust.

Täiustatud aerodünaamika stabiilsuse tagamiseks suurel kiirusel

Uhiuuel Type R-il on laialdasem aerodünaamikapakett kui eelmisel mudelil. Paketti kuuluvad voolujoonelisem põhi, eesmine õhukardin, kerge tagatiib ja turbulisaatorid katusejoone tagaservas. Sportlikul ja jõulisel kerel on oma klassi parim tõstejõu ja õhutakistuse vaheline tasakaal, mis aitab kaasa suurema stabiilsuse tagamisele suurel kiirusel.

Toodetud Euroopas, eksporditud suurematele turgudele üle maailma

Uue Civic Type R-i tootmine algab eeldatavasti 2017. aasta suvel Swindonis asuvas tootmisrajatises Honda of the UK Manufacturing (HUM), mis on 10. põlvkonna Civicu luukpära üleilmne tootmiskeskus. 
Type R-i eksporditakse üle Euroopa ja teistele turgudele kogu maailmas, sh Jaapanisse ja USA-sse. Põhja-Ameerikas pole varem ametlikult Honda logoga Type R-i müüdud.

McLaren-Honda vormel 1

McLaren-Honda kaks võidusõitjat 2017. aastal on kahekordne maailmameister ja 32-kordne Grand Prix’ võitja Fernando Alonso ning põnev noor Belgia sõitja ja endine GP2 sarja meister Stoffel Vandoorne. 
Alonso ja Vandoorne juhivad hiljuti avalikkusele esitletud võidusõiduautot McLaren Honda MCL32, mille jõuallikaks on Honda RA617H, 1,6-liitrine V6 turboülelaaduriga mootor, koos energia taaskasutuse täiustatud süsteemiga. MCL32 käib kahe vahetu eelkäija – MP4-30 ja MP4-31 – jälgedes, kuid põhjalikult vaadati üle kõik kohad, sest disainimeeskond kavatseb rakendada uusi 2017. aasta hooajaks kehtestatud aerodünaamikat puudutavaid eeskirju.

My Honda – internetiühendusega auto tehnoloogia

Honda tõi turule „internetiühendusega auto“ täiustatud süsteemi, mis pakub omanikele kõikehõlmavat digital concierge’i (digitaalne abimees) teenust. Süsteem My Honda ühendatakse auto juhtseadmega ning see pakub suurt hulka ohutus-, turvalisus-, sõidukihooldus- ja mugavusfunktsioone. Neile kõigile pääseb ligi iOS-i või Androidi operatsioonisüsteemiga nutitelefoni rakenduse kaudu. 
Uue pardatehnoloogia turuletulekust teatanud Honda Motor Europe’i vanemasepresident Philip Ross ütles: „My Honda rakendus on mõeldud abistama meie autoomanikke mitmel viisil, olenemata sellest, kas nad on rooli taga või on oma pargitud autost lahkunud. Oleme muutnud klientide jaoks senisest lihtsamaks ühenduse võtmise oma edasimüüjaga, lihtsustades hooldusaja broneerimist ning hoides neid kursis meie uusimate autode ja uuendustega.“

Honda lisavarustus

HR-V Black Edition

Honda toob turule uue mudeli HR-V Black Edition. 
Omanäoline, julge ja isikupärane Black Edition rõhutab veelgi HR-V vormitud jooni kere- ja salongiviimistlustarvikute laialdase valiku abil. 
HR-V Black Edition sisaldab eesmist ja tagumist põhjakaitset, 18-tolliseid valuvelgi Stygean, astmelaudu, Berlina Blacki värvi iluvõre liistu, musti peeglikatteid, pakiruumi- ja jalamattide komplekti.

Civic 5dr Black Line

10. põlvkonna Civicu uus Black Line on dünaamiline lisavarustuse valik, mis on mõeldud toonitama 10. põlvkonna Civicu sportlikkust. 
Paketti kuuluvad sportlikud esi- ja küljespoilerid, tagadifuusor ja peeglikatted – kõik värvitoonis Berlina Black, kuid saadaval on ka värvitoon Orange.

2017. aasta Civic Type R-i lisavarustus

Süsinikkiust peeglikatted 
Süsinikkiust käsitsi valmistatud peeglikatted, millel on punased detailid, annavad uuele Civic Type R-ile vaevuhoomatava, ent luksusliku välisilme.

Süsinikkiust tagaluugispoiler 
Uhiuue Civic Type R-i spoileri keskosa on valmistatud süsinikkiust ja sellel on punane detail, ent spoileri küljeotsad on kerevärvi viimistlusega.

Süsinikkiust salongipaneelid 
Süsinikkiust käsitsi valmistatud detailid armatuurlaual ja esiuste siseküljel annavad uuele Civic Type R-i salongile luksusliku ilme.

Valgustusega läveliistud 
Valgustusega läveliistud, mis on valmistatud mustast anodeeritud alumiiniumist ja millel on punase valgustusega Type R-i logo, kaitsevad ukse siseosa. Eesmised liistud on valgustusega ja tagumised ilma valgustuseta.

Civic Toureri autosse sisseehitatud jalgrattahoidja

Honda muutis 2015. aasta Frankfurdi autonäitusel Active Life Concept’ina esitletud ainulaadse sisseehitatud jalgrattahoidja nüüd reaalsuseks. 
See süsteem võimaldab mitut reisijate ja jalgrataste kombinatsiooni Civic Toureri oma klassi suurima pakiruumimahu juures. Kui juht ja kaassõitja istuvad ees, saab kaks täismõõtmetes jalgratast turvaliselt kinnitada nende taha. Teise võimalusena on võimalik tagaistet 40% alla klappida ning mahutada laadimisruumi ühe jalgratta. Nii jääb ruumi lisareisijatele ja pagasile. 
Sisseehitatud jalgrattahoidjat saab kombineerida olemasolevate Honda tarvikutega, näiteks pakiruumi serva kaitseliistu, pakiruumi külgvõrgu ja katusereelingutega. See tähendab veelgi universaalsemat autot, mis sobib aktiivse elulaadiga. 
Honda uudne sisseehitatud jalgrattahoidja tuleb müügile valitud edasimüüjate juures.