PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Liitumine ebaõnnestus!

  • Kõik
  • Pildid
  • Videod
e
1/10

Uus Honda e. Voolujooneline, stiilne ja moodne

Uhiuue täiselektrilise Honda e puhul on tegemist teostunud unistusega  tipptasemel tehnoloogiast kombineeritud dünaamiliste sõiduomaduste ja suurema mugavusega. Uus e jõuab Euroopa turule 2020. aasta suvel.
Honda e 35,5 kWh liitiumioonakuga on sõiduulatus üle 200 km ning laadimisvõime on kiire, kuni 80% kõigest 30 minutiga.

Täis-elektriline sooritus

Honda e ühendab endas heitmevaba sõidu ja meelierutava sõiduelamuse. See sportlik elektriauto on ergas, väle ja eriti hea manööverdusvõimega, mis muudab linnasõidud täielikuks naudinguks. 
Honda e loomisel mõtlesime kõige peale: kas meil võiks olla teistsugused esi- ja tagatuled? Kuhu paigutame suunatuled?

Kuidas saame parandada aerodünaamikat? Honda e on vastus kõigile neile küsimustele. See pakub sõidurõõmu, on turvaline ja pilkupüüdev, on tänapäevaste väärtuste kehastus ja näide sellest, kuidas me sõidame praegu ja tulevikku. 

Nii esituled, radar kui ka mitme vaatega kaamera on koondatud ühte paneeli. Samamoodi oleme tagaosas ühendanud need elemendid – kõik näib ühtse tervikuna. 17-tollistel valuvelgedel on spetsiaalse kujuga katted, mis hoiavad need vabad piduritolmust.

Avar sõit

Linnakeskkond on mürarikas ja ärev - Honda e on täielik vastand sellele. 
Astu Honda e ruumikasse sõitjateruumi ja oled kohe eraldatud sellest saginast. Seal on vaikne ja rahulik keskkond tänu valgus- ja õhuküllasele kujundusele. 



Honda e`l on avar sõitjateruum, mis sobib igaühele. Tagaistmel reisijatel on suurepärane jalaruum ning tegemist on ühe ruumikama autoga väikeautode kategoorias. 

Kuna keskkonsool puudub, tundub salong veelgi avaram. Lase end kaasa haarata mugavatel istmetel ja laial täisekraan-näidikupaneelil, mis muudavad iga reisi sujuvaks teekonnaks läbi ruumi. 

Kohtuvad tehnoloogia ja sõidurõõm

Vaikne, sujuv ja rafineeritud sõit kohese kiirendusega pedaalivajutusel, siis kui seda vajad. Võimas elektrimootor käitab tagarattaid, mis tagab parema roolitunnetuse. Honda e kiirendab, aeglustab ja pidurdab regeneratiivselt ning kõike juhitakse ühe pedaaliga.

Kaasaegne vedrustus tagab suurepärase juhitavuse, erksuse ja sõidumugavuse. Honda e pakub nauditavat ja sportlikku sõiduelamust tänu madalale raskuskeskmele ja 50 : 50 kaalujaotusele. Honda e`l on kaks sõidurežiimi. Vaikseks täiuslikuks linnasõiduks mõeldud „Normal“ ja suuremat tundlikkust võimaldav „Sport“, mis kohandab ka vedrustust parema juhitavuse tagamiseks kiirel kurvide läbimisel.

Särtsakas kogemus

Honda e`s – meie esimeses täiselektriautos – on ühendatud stabiilsus ja juhitavus. Kiirlaadimisvõimalus koos ainulaadse vesijahutusega akusüsteemiga tagab optimaalse sõiduulatuse kõikidel temperatuuridel.

Minimalistlik disain

Uusimad tehnoloogiauuendused on pakendatud lihtsasse, voogavate joontega disaini. Honda e on suurepärane näide sellest, kuidas tarbetute elementide eemaldamine suunab tähelepanu ainult kõige olulisemale. 
Minimalism mitte ainult ei paranda auto üldilmet, vaid suurendab ka selle ökonoomsust. Tegelikult eristub Honda e massist tänu stiilse moodsa disaini ja tipptehnoloogia kombinatsioonile.

Futuristlik tehnoloogia

Olles üha rohkem ühenduses välismaailmaga, muutub meie eluviis kiiresti. Honda e vastab täiuslikult Sinu eluviisile. Kasutades oma nutitelefonis rakendust My Honda+ oleks auto justkui Sinu taskus.
Honda e´l on palju uudseid funktsioone, näiteks meie Honda parkimisabisüsteem Parking Pilot ja külgkaameratega peeglisüsteem, mis abistavad linnasõidul.

Tunne end linnas turvaliselt

Honda e on varustatud Honda Sensing juhiabisüsteemiga, millel on mõned lisafunktsioonid.

Eesõitva auto lahkumise märguande süsteem
Hoiatab, kui eesliikuv auto on edasi liikunud. Honda e annab Sulle teada, kui eesolev tee on puhas.

Kokkupõrget ennetav gaasivähendus
Teiste liiklejate taga sõites järsku kiirendust vältiv Honda e teab, kui eesliikuv auto on ootamatult seisma jäänud. Näiteks ristmikul, kus eesliikuva auto juht võib ümber mõelda ja pidurit vajutada.

Aeglasel kiirusel pidurdusfunktsioon
Kui lähedal on takistus, mida juht ei pruukinud märgata, rakendab Honda e aeglasel kiirusel avariipidurdust.

Õige ühendus

Töökindlus on võti. Meie 35,5 kWh mahtuvusega liitiumioonaku puhul saab kasutada nii Type 2 vahelduvvoolu pistikupesa kui ka CCS2 alalisvoolu kiirlaadijat. Honda laadimispesa on hõlpsasti ligipääsetav, see on ehitatud kapoti sisse. Laadimisolek kuvatakse juhile selgelt LED indikaatori abil. 

Valides elektrisõiduki veendu, et Sinu Honda e`d varustab energiaga Honda originaallaadija. Honda laadija tagab Sinu Honda e`le kiire usaldusväärse laadimise, koos automaatse taastusfunktisooniga voolukatkestuse korral. Sel on ka identifitseerimissüsteem - nii saad ise otsustada, kes saab seda kasutada.

Lae alla kataloogLae alla tehniline info


KKK ELEKTRIAUTODE KOHTA

Kas elektriautod on keskkonnasäästlikud?

Kas elektriautode akud on ringlussevõetavad? 
Elektriautode (ja hübriidautode) akud saab ringlusse võtta. Kergemad ja pikemat sõiduulatust tagavad liitium-ioon akud on just nagu sülearvutitel ja mobiiltelefonidel. 

Kas elektriautod tekitavad heitmeid? 
Elektriautod võib liigitada heitmevabaks. See on kahtlemata kasulik linnakeskkonnale, kus kohalik õhusaaste on reaalne probleem.

Mis on elektriauto omamise eelised?

Kas elektriautod on säästlikumad? 
Kilomeetripõhiste kulude põhjal võib täiselektriautoga sõitmine maksta bensiini- või diiselmootoriga autost kolmandiku võrra vähem. Samuti on siin abiks märkimisväärsed maksusoodustused ja mõned valitsuse toetused.

Kas elektriautod vajavad õli? 
Elektriautode puhul õli ei ole vaja. See tähendab, et need ei vaja korrapärast õlivahetust – erinevalt bensiinimootoriga autodest, mis vajavad korralist ja mõnikord kulukat hooldust – ning neid on üldjuhul odavam üleval pidada.

Kas elektriautod vajavad hooldust? 
Jah, elektriautod vajavad hooldust. Tavaliselt on täiselektriautodel vaid järgmised põhiosad: elektrimootor, pardalaadija ja aku. See on üks peamisi põhjuseid, miks elektriautode hooldamine on odavam: võrreldes tavalise bensiini- või diiselautoga vajavad need vähem hooldust. Elektrimootorid on osutunud väga töökindlaks, vajades vähe tähelepanu. 
Kõik elektrilise jõuülekandega seotud komponentide garantii on 5 aastat või 100 000 km, kõrgepinge aku mahtuvuse garantii on 8 aastat või 160 000 km.

Mis tunne on elektriautoga sõita?

Kuidas elektriautod töötavad? 
Elektriautol puuduvad käigud, tegemist on otseajamiga ratastele. Lihtsalt vajuta gaasipedaali ning elektrimootor tagab kohe sujuva võimsuse. See on puhas, säästlik ja pakub suurt võimsust ilma heitmeteta.

Kas elektriautod on käsi- või automaatkäigukastiga? 
Elektriautod ei vaja mitmekäigulist käsi- ega automaatkäigukasti. Erinevalt sisepõlemismootoritest on elektrimootoritel väga lai töövahemik. Lihtne fikseeritud ülekandearvuga reduktor on kõik mida need vajavad.

Kas elektriautod vajavad käigukasti? 
Elektriautodel puuduvad käigud, sest neid käitab otse elektrimootor. Sidur pole vajalik, sest elektrimootor on võimeline tagama pöördemomendi alates 0 pöördest minutis. 

Kas elektriautosid saab kodus laadida? Kui kaugele saab elektriautoga sõita? 
Elektriautode sõiduulatus maanteel on tänapäeval pidevalt paranenud tänu akutehnoloogia täiustamisele. Praegu võivad täiselektriautod hõlpsasti sõita umbes 160 km, enne kui neid on vaja uuesti laadida. Osa uutest mudelitest on nüüd võimelised sõitma üle 320 km. 

Koju tuleb paigaldada kodulaadija ning seejärel kavanda oma sõidud nii, et saad vajaduse korral laadida pikematel sõitudel. Kui elektriauto annab Sulle märku, et aku on tühjaks saamas, ühenda see lihtsalt vooluvõrku.